Reclame maken via een foto op een spiegel & andere offline reclame tips!
Online marketing alleen is niet genoeg
De wereld van offline marketing verandert net zo snel als de online reclamewereld, dus is het verstandig om als ondernemer goed op de hoogte te blijven van de nieuwste trends. Welke strategieën van offline marketing zijn momenteel populair en bewezen effectief als het gaat om jouw onderneming positief in de markt te zetten? De beste tips om op een originele én succesvolle manier aan online marketeren te doen, vind je in onderstaande top vijf met offline marketingideeën.1. Een foto afdrukken op een spiegel
Vandaag de dag besluit een toenemend aantal bedrijven om te kiezen voor een reclame foto op spiegel printen. Deze spiegel kan op meerdere plekken in het bedrijf worden opgehangen en herinnert bezoeker en klanten (nogmaals) aan jouw bedrijf. Populaire plekken zijn de entreehal van het bedrijf en natuurlijk de sanitaire ruimtes. Twee locaties die veel bezocht worden en dus zorgen voor een grote impact! Bijkomend pluspunt van een foto op spiegel printen is dat dit maar een eenmalige investering vereist. Zet er jouw slogan op, jouw logo of de naam van jouw winkel of bedrijf, en je kunt er jarenlang mee vooruit.
2. Kwalitatief goede oordopjes mét bedrijfslogo
De smartphone is een vast onderdeel geworden van veel dagelijkse menselijke routinehandelingen. iPhones en mobieltjes nemen mensen overal mee naar toe. En op zijn tijd een muziekje luisteren met oordopjes in, hoort er voor veel mensen helemaal bij. Een relatiegeschenk waarbij je oordopjes met bedrijfsnaam weggeeft, wordt dan ook enorm gewaardeerd en bezorgt jouw winkel of onderneming een betere naamsbekendheid.
3. Een digitale fotolijst maken
Verrassend origineel is een digitale fotolijst maken met bedrijfsopdruk. Jouw klanten zullen dit enorm waarderen. Digitale fotolijsten zijn namelijk perfect om op het dressoir of in een boekenkast te zetten om de gaafste foto's te laten zien. Verder kun je zelf kiezen welk type fotolijst je kiest. Er is op dit gebied veel variatie en keuze mogelijk!
4. Visitekaartjes blijven onmisbaar
Hoewel vrijwel iedereen een smartphone heeft, blijven gedrukte visitekaartjes van belang voor een goede marketing. Zorg daarom dat je jouw personeel voorziet van voldoende visitekaartjes om uit te delen op beurzen, tijdens bezoeken aan klanten, et cetera. Zet hierop belangrijke informatie als jouw website en mobiele nummer, zodat je altijd bereikbaar bent voor jouw zakenrelaties!